What doesn't kill you makes you stronger

Måste bara påpeka. Fan vad jag har blivit stark och självständig! En väldigt härlig känsla som jag är stolt över.

___________________________________________________

Hade en riktigt bra skoldag. På morgonen hade vi massa information om våran utlandspraktik. Vart vi ska bo, vem vi ska bo hos, vart vi ska jobba osv. Något att se fram emot! Sen gick vi på konsert och efter lunch var det föreläsning i aulan om missbruk som gällde. När vi slutat så gled jag, julia och elin ner på stan och kikade runt och hittade lite fina saker :)

nu ligger jag nedbäddad i soffan och kikar på one tree hill säsong 9, och ska försöka vila lite innan jag åker iväg på träning halv 9. trööött tjej! Men imorgon är det fredag och jag har en kanonhelg att se fram emot. Imorgon ska jag och tjejerna träna och mysa. myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0