studiedag x2

tjatjatja!

H
ade tydligen två inställda lektioner idag, då var våran lärare snäll och lät oss vara lediga från den tredje också så jag har varit ledig idag också, så skönt så! Var som sagt på ishockey igårkväll och när jag kom hem och fick reda på att jag var ledig så åkte jag till stan och sov där, mys!
Kom hem vid halv 10 och resten av dagen har jag sovit, uträttat ärenden på stan med pappa, tränat och kom precis hem från att ha varit och grattat min brors flickvän som fyller år idag!

Imorgon är det fredag och helg, igen! sjukt vad veckorna går, men jag klagar inte! för helgen kommer bli supermysig.
Imorgon ska jag och mina vänner till Enånger på tacos och spel-mys hos bästa Tove som fyller vuxen idag, grattis toven♥
Och på lördagen blir det mys och utgång.
Söndagen kommer bestå av hockeykik. king!

har lovat pappa att gå ut med båda hundarna, och han har lovat mig att vi ska åka och köpa pizza!
men frågan är ju om Lydia vill gå ut, hon bara sover och sover sover.....kolla själv




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0