Börjar ge upp lite smått..

tittade på fotboll som ungefär alla andra i sverige ikväll, somnade på soffan vid 9, mamma väckte mig klockan 10 när matchen var slut och nu kan jag självklart inte sova :( ligger bara och vrider och vänder, men utan resultat.
så nu ligger jag här, med en kokhet dator på magen och har precis läst alla mina favoritbloggar, kollat på massa kläder på internet och chattat på fb. what now?

Fast appro på kläder så har jag gjort av med några tusen på just det idag. Köpte några tröjor, en superfin poncho, en stickad tröja, halsband, en klocka och ett par skor. väldigt kul med lön!
Imorgon tänkte jag ta tag i att fixa en ny telefon, eftersom jag lyckades spola ner min lånemobil i toaletten förra helgen och har varit väldigt okontaktbar sen dess :( sen ska jag kanske pallra mig till gymmet. sen har jag lovat att kika på fotboll, och på kvällen ska jag träffa mysigt folk och göra det jag är bäst på.. fiifaaa!


nu börjar jag bli hungrig också. fan.
får äta och typ, kolla på film. Hoppas jag somnar snart, för igår drömde jag att jag gifte mig med en skitsnygg kille jag känner och det var mysigt! Så godnatt, tror jag........ :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0