ännu en måndag.

har haft en sån kick-ass helg altså!
på fredagen var vi hemma hos tove och åt tacos och massa godis, tittade på idol och spelade spel. hade superkul, skrattade så jag fick kramp i magen! sov hemma hos fröken tenggren, bästa avslutningen på kvällen :)
på lördagen hade jag heldag med emelie, vi käkade frukost, gick på powerwalk i mysvädret, åt lunch med hennes föräldrar, sen åkte vi till stan och handlade mat som vi sen åkte till mig och lagade. hemma hos mig så hade vi lite spa, duschade och gjorde ansiktsmask och grejer. lagade sen mysmiddag och började göra i ordning oss för kvällen! vid 8 tiden kom tove och elin, och hade lite förkrök. vid 11 kom paepke och parsmark och skjutsade oss till hogges där det var grymt! aldeles för mycket folk som vanligt, men det är bara roligt tycker jag. efter ett aldeles för långt besök på hoppes fick jag och emelie skjuts hem till mig och fick gå och lägga oss. skönt!

helgen som kommer blir säkerligen exakt lika grym med emelie som är hemma, och sandra w som har 20 års fest! idag har jag iallafall gått i skolan till 3 och sen varit på körskolan. kom hem för en stund sen och vid 6 tiden får jag besök, hihihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0