STUDENTRESA

Förra veckan bokade jag och ett gäng studentresa.
Så den tredje juni bär det av med ungefär alla bromangymnasiets treor till Alanya!!
Längtar redan så galet mycket och det är sju långa månader kvar, undra hur mycket jag kommer längta när resan äntligen börjar närma sig?
hotellet vi bokade verkar jättebra också, här kan ni nyfikna kolla in det:
http://www.apollo.se/se/vart-vill-du-resa/europa/turkiet/alanya/accomodations/pages/taksiminternationalobaky.aspx

För övrigt en ganska seg dag i skolan, och jag gruvar mig för morgondagen. Tisdagar är värst, jag går 8 till 4 och har bara skitlektioner. Efter skolan har jag mest varit i vårat nya hus som vi flyttar in i den här veckan :) Längtar tills vi börjar göra om och inreda! Mamma och pappa tog med sin champagne som dom satt och skålade med också, jag smakade lite, äckligt. Sen gick jag hem i mörkret för ett tag sen med musik i öronen och det var riktigt mysigt faktiskt.

Nu ska jag duscha, göra sånadär goda mackor i ugn och kika på Svenska Holywood fruar. Älska livet, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0