SMOKE WEED EVERYDAY

Ändrade planer igår!
Skickade sms till juliet.
"festsugen som aldrig förr. kom igen nu!"
fick svar:
"var förfestar vi?"

då var det bara att packa väskan och åka mot enånger och fixa mig hos elin, sen åkte vi till Julia och hade förkepa där. Spelade kort och dansade! Vid 11 drog vi in på Hogges och det var galet roligt som vanligt! lite kaos här och där, horor som inte fattar nått.. men annars så.
drog på "efterfest" med jesper och hittade en genomfrusen jonatan på vägen som vi tog med oss hem så han fick värma sig en stund, haha! dansade in i det sista hos j också innan vi somnade, vad är det jag har fått för danshybris när jag festar? haha, hade hur som helst en king kväll, natt och morgon med underbara människor.

kom hem vid 1 tiden och har sen dess bara ätit och berättat hela gårdagen för Emelie, nu ska jag hoppa ner i badet och chilla järnet!

 bild sen någon av alla våra förkepor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0