Made of

Helt okej dag i skolan, ibland kan klassen vara riktigt mysig altså!
Den här skolveckan har gått läskigt fort, kanske för att vi får möjlighet så pratar alla om studentresa, balklänning, fotograferingar, studentmössa, balen, champagnefrukost osv.

Imorgon är det fredag och då blir det all in med Toven, Elin, Emma och Andrea!
gratis gfest med baren öppen, kan inte bli annat än bra?
Nu ska jag göra fika och lägga mig och kolla på en film och försöka sova en stund, sen kommer Emelie hit och då ska vi dra iväg och gymma! ska bli riktigt roligt och skönt faktiskt :)

tyvärr sviker juliet imorgon, min bästa partypingla!
kommer jag sakna henne imorgon ellee?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0