GREATFUL

Ska verkligen försöka ändra lite syn på lite olika saker.
Till exempel att vara glad och tacksam över det jag har, istället för att fokusera på det man inte har.
Jag har en underbar mamma, pappa, vänner, husdjur, fotbollslag, klass och syskon. Jag har allt man kan önska sig, och ta mig fan lite därtill.
_______________________________________________________________

Slutade skolan vid halv 3 och tog en snabbfika med Linneá innan pappa kom och hämtade mig. Sen jag kom hem har jag suttit och försökt skriva PM till muntliga nationella i svenska B som jag har på fredag. Temat på provet är "inre och yttre resor" och man ska välja något passande att prata om i fem minuter. Och jag är faktiskt ganska nöjd med mitt ämne. Slår två flugor i en smäll och berättar om både en inre och yttre resa, ska prata om resan vi gjorde till Lettland i 9an. Hoppas det går bra!
Sen gjorde jag (försökte iallafall) pannkakor till mig, mamma och pappa, hihi.

Har precis laddat mobilen med mysiga jullåtar och tänkte ta med mig hundarna ut på promenad, sen iväg på efterlängtad fotbollsträning. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0