We are tourist

Livsglädjen går upp och ner. Idag går den upp!
Jag har kommit på att det visst kommer gå jättefort tills det är sommarlov, tror att jag kände att det var superlänge kvar bara för att jag hade hundra kilo plugg. Men jag avverkade ungefär 50% av plugget i måndags, och fick veta att jag kommer få MVG i så mycket som alla ämnen, utom ledarskap där jag knappt skrapar ihop ett G...hehe.

Jaja, idag har våra lärare studiedag så jag är ledig. Skönt att sova ut, har varit så himla trött och hängig de senaste dagarna. Så idag ska jag verkligen få allt plugg gjort, sen måste jag ut och springa eftersom fotbollen börjar efter "påskuppehållet" ikväll och på söndag är det seriepremiär. Sen får vi se vad jag hittar på. Träffa richard kan jag i alla fall inte göra, eftersom hans mamma och pappa tog med han och hans syskon på en överraskningsresa till Frankrike i måndagskväll, så tokigt :) Men som tur är så är han bara borta tills på fredag så jag får pussa ihjäl honom då. Och se vad han köper för fint åt mig, för det måste han ta mig tusan om han bara åker bort sådär...ehe, snällaste flickvännen.

Nu tänkte jag kolla på "Huset fullt av hundar" som den tönt jag är.
Men det finns nog ingen som älskar hundar mer än jag! (fast älskar inte våran egen så mycket efter att hon lagt århundradets spya på hallmattan, jäkla snusk...)

  finns ingen som dig, eller oss. med dig är jag underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0