Johan 20 år!

Tänk att min bror Johan blir tjugo år idag.
Tänk att min andra bror fyller 22 i sommar.
Tänk att jag fyller 18 snart, hjälp!
Jag minns när Kalle, min andra bror fyllde 18. Hur stor och vuxen han kändes då, haha :)
Men grattis Johan på stora dagen!

Hade en väldigt kort skoldag. Började klockan 8 och hade samhälle, sen var svenskan inställd så vi fick skjuta fram NK'n och sluta vid 11. Satt kvar och pratade med Emelie ett tag innan jag åkte hem, och svängde in på stan och köpte present till Johan. Åt lunch när jag kom hem, sen åkte jag och pappa ner på stan. Vi köpte lite mer presenter åt Johan och jag köpte nya fotbollsskor. Äntligen! Fast jag köpte inte dom skorna jag haft de senaste åren, känns jättefel såhär efteråt. Bäst för skorna att dom kickar ass, annars blir jag skitarg. Kom precis hem, och om en stund ska vi åka till Johan och fira honom. Sen ska jag ut och jogga och mysa framför tv'n ikväll :)



Imorgon kommer Richard hem, saknar honom så hiiimla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0