What if i wanted to break.

allt är skit, kasst och värdelöst. men jag ska försöka ignorera det.

Har sovit ungefär en timme inatt. Efter omständigheterna kunde jag inte sova förän ungefär halv 5 på morgonen,och när jag väl somnade så skällde hunden konstant och hon vägrade att sluta, usch och fy. Låg och kollade klart på en film jag började kolla på igår till 11 typ, sen gick jag ner till hönsen och hämtade ägg. 14 ÄGG! så jag fick gå två gånger till och med. Och eftersom jag har haft ont i huvudet varje dag i snart en vecka så gjorde jag fruktsallad och kokade ägg till frukost. Och nu känns det lite bättre. Har ätit väldigt dåligt och oregelbundet nu på lovet så jag hade nog lite näring/vitaminbrist. Ska försöka trycka i mig massa frukt idag.

Jag funderar på att ladda ipoden och åka till stan och gå/springa några varv runt lillfjärden, kanske blir lite piggare då också. Sen kanske jag färgar håret senare och ikväll är det final på melodifestivalen, bara inte Danny vinner så är jag nöjd. Hellre Eric Saade än Danny faktiskt.
Sen hoppas jag för allt i världen att jag får sällskap ikväll. Har insett hur mycket jag hatar att vara ensam.. Längtar jättemycket tills imorgon, då bär de av till Delsbo och spelar match! Nu blir det duschen, ensam.
Ensam Ensam Ensam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0