Tisdagen.

Skoldagen avklarad, och jag har inte gjort nånting. Wey!
På omvårdnaden är jag klar med vårat arbete så jag och julia satt och pratade mest, klockan 1 var vi på möte om våra sommarjobb nere på stan, sen gick jag och Elin en sväng på stan och sen åkte jag hemmåt. Jag längtar så himla mycket till att få jobba med pensionärerna i sommar och bara gosa och mysa med dom, och att man tjänar riktigt bra med pengar gör ju inget sämre direkt.

Tänkte ta en dusch nu, lägga ansiktsmask och måla naglarna och kika på lite one tree hill medans mamma och pappa håller på och lagar värsta kalasmaten nere :) Sen har pappa lovat att vi ska övningsköra en sväng också, och ikväll är det träning på glysis. Bra dag säger jag rå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0