She says I dont spend time like I really should.

Kid Cudi; Erase me


ÄLSKAR TORSDAGAR FOLK! Varje torsdag är jag värsta glad och sprallig för man vet att nästa dag är det helg och mysellimys. Sen har jag alltid mina "torsdagsritualer" eller nå, haha. Har mitt egna hemmaspa, och sen brukar jag åka med mamma och pappa på maxi och storhandla, och halv 9 övningsköra till iggesund till träningen. Bra va? ah jag veet.

Hade i stort sätt en lektion idag bara. Redovisade våra fördjupningsarbeten på samhällen, sen pratade vi bara lite på svenskan och sen fick vi sluta typ 10.20 för att naturkunskapen var inställd efter lunch. Och när jag insåg att jag varken orkade vara kvar på skolan eller gå på stan så sprang jag från skolan ner till bowlinghallen på 6 minuter. Måste ha sett ut som en galning med hår överall, världens halsduk och väska i högsta hugg. Höll seriöst på att avlida, en riktig nära döden-upplevelse. Men det värsta var att jag ändå fick vänta på bussen jättelänge. Nära döden-upplevelsen helt förgäves, yes.

Tänkte kolla på gårdagens avsnitt av halv 8 hos mig nu, sen måste jag ner och hälsa på mina babys i hönshuset.

coola glajjer rå iaf


Kommentarer
Postat av: richard hanssss

bloggläppar!

2011-03-17 @ 22:51:32
Postat av: Anonym

men öh va?

2011-03-18 @ 14:25:13
URL: http://agnesek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0