hassle; isnt it obvious

Sitter och är på superhumör och lyssnar på gladismusik just nu. Det är så himla skönt och mysigt väder så jag blir jätteglad. Gick på stan med Elin en stund när vi hade slutat skolan och jag köpte en kjol på h&m :) Men nu är det sluthandlat, jag ska vara sparsam denhär månaden! Fast jag vill ha ett extra jobb soo bad. Helst typ städa nånstans några gånger i veckan och bara tjäna några hundra extra, skulle vara så himla skönt. I alla fall just nu när jag har hittat hur mycket kläder som helst. Jag vet att jag kan få jobb på ett ålderdomshem och så, men det vill jag inte. För då måste man jobba hela dagarna på helger och kvällar till klockan 22 på vardagar och det funkar inte för mig med skolan och träning och så. Ett städjobb skulle vara perfekt för mig.

Min granne Henrik kom över förut och fråga om jag kunde vara barnvakt åt Teija halv 3 ett tag och det är klart jag vill. Världens sötaste lilltjej, lätt. Ska byta om och gå och hämta henne nu, ska ta ner henne till hönsen och hämta lite ägg och sen ska vi nog rita i mina målarböcker, hihi.


Upptäckte att jag har ju faktiskt en webbcamera, roliiiigtt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0