CRAZY



Ännu en skoldag avklarad, wiiie! Hade bara omvårdnad och satt och pluggade mest facebook, spotify och youtube med Julia & Elin istället. Chatten på fb kan vara riiktigt rolig, haha. Jag gick ner på maxi och köpte hamburgare och friscobröd♥ när vi hade slutat som jag och Richard ska äta när han kommere senare. Bästa som finns!! Köpte en tröja/tunika på Vero Moda också, fyndfynd :)

Igårkväll mitt i träningen så gick brandlarmet och brandkåren, ambulansen och hela baletten kom dit. Ingen eld dock, men det var ju lite skojigt. Övningskörde iallafall till iggesund och hem igår. Och imorse innan skolan körde vi också, börjar nog bli liite bättre nu. Men är ju fortfarande fruktansvärd..jag vill ju ha körkort på en gång när jag fyller 18, känns inte som att det kommer gå. Öva öva öva!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra tills Richard kommer. Kanske ta och duscha och tvätta bort all äcklig elektricitet i håret som jag får paniik på, fyfan! Sen är det ju top model klockan 3 som jag kan kolla på, sen kommer sötnosen hit. Träning på glysis ikväll också, kallt och mysigt :) Men nu tar jag med mig datorn in på badrummet och tar en dusch, jag har ju faktiskt en "duschlista" på spotify, haha. heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0