1 1 0 3 1 9

Min lördag. Vaknade bredvid världens sötaste som sen lämnade mig för att åka till Delsbo, värt liksom. Jag passade på att köra en stor och nyttig frukost då och läste lite tidningar och så. Packade och gjorde mig sen klar och åkte på match på glysis. Lirade mot Gnarp och vi vann med 4-0, woho. Världens bästa tjejer! Kom hem runt halv 6 och sen dess har jag duschat, ätit jättegod mat och haft filmkväll med mamma och pappa. Vi kollade bland annt på Hämnden. En så himla fin och jätte sorlig film. Så om man är som mig och gråter för minsta lilla på filmer så kan den bli lite för jobbig, men den är verkligen värd att se. Sen vill jag så himla gärna åka till Afrika. Min mamma är uppvuxen där och det skulle vara helfint att åka dit. Och jag tycker att människorna där verkar så glada och framför allt tacksamma. Ja, det vore nog en upplevelse att åka till Afrika.

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Träna står iallafall på schemat, och sista avsnittet av Solsidan, nästan sorgligt. Vill ju vara med Richard, men eftersom han hellre är I DELSBO så visst........  ska iallafall lägga mig i sängen och häva igång en film att somna till. Kommer nog gå ganska fort, jag hade kunnat somna klockan 6 idag, helt slut efter att ha varit ute så länge. Jaja, godnajt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0