tröttisfredag

Så sjuukt trött dag! Klacken på min ena sko gick sönder idag så jag har gått runt haltandes och min häl har tagit ordentligt med stryk. Anyway! Tittade på film på samhällen, sen hade vi idrott. Brännboll, då mina knän också har fått tagit stryk efter att ha gjort några rätt så onödiga uppoffringar på det mindre sköna golvet i tennishallen. Sen stannade jag, Elin, Nora och Therese kvar en halvtimme längre och spelade tennis. Sen segade vi oss i duschen och satt och pratellipratade jättelänge och fortsatte pratet ner mot Frasses. Appropå Frasses,  hur kan folk tycka om den där sourcreme-kryddan där?!?! Äckligast på länge ju, fy i helvete. Sen hade jag ledarskap kl 14 och slutade 15.30 och då kom mamma och hämtade mig. Vi var en sväng på stan också och köpte bland annat nya fotbollsstrumpor eftersom jag har match på söndag! Har tränat två gånger, tråkigt att behöva dö som 17åring.. menmen.

Tänkte bara vara hemma med mammsen och pappsen ikväll och äta mat och kika på tv & film. Kaaanske åka en sväng till glysis med pappa och kolla på lite fotboll, men bara kanske. Om jag örsker. Tänkte duscha och göra hårinpackning, bada fotbad, måla naglarna och lite så också. Sen kommer richard sent inatt typ, trökit. Men ska byta till lite skönare kläder nu och börja hjälpa mamma med maten. trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0