The man who can't be moved.

Ännu en måndag, och en helt okej sådan. Började klockan 09.55 och hade omvårdnad till 11.20 och när den var slut så fick vi reda på att engelskan var inställd. Vi fick nån uppgift som vi försökte göra men gav upp rätt snabbt och jag åkte ner på stan. Träffade Linnea S och gick och pratade en massa med henne, köpte 2 linnen och ett halsband och tog halv 2 bussen hem. Har varit ner till hönset ett tag nu och pysslat om min favorittjej som är lite krasslig, stackarn.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen kolla på John tucker must die och sen åka och äta på hot chili med min älskling :) sen bär det iväg för träning, så gått det går med min cp-häl som fuckat upp sig helt


favorit-myströjan idag. och världens ruffsigaste hår..


Kommentarer
Postat av: din pojkis!

spammar din blogg för du är så snygg! puss

2011-01-31 @ 23:36:05
URL: http://rhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0