NU DAMN SATAN

Lovar mig själv och alla andra att bli en sann blogger! Mitt mål är ju givet fashionista herself Josefin Wiklund, fast nä.... Ska iallafall börja skriva oftare, roligare och kanske lite bilder då och då?
Fast mitt liv är ju inte händelserikt nog att knäppa bilder för. Går upp halv 7, går till bussen, kommer hem kvart i 5, gymmar, sover. Men whatta f!

Träffade den underbara efter jobbet en sväng och fick pussas lite. Sen har jag varit med mammsen. Ätit mat, diskuterat och suttit vid datorn och ska aldeles strax ta och tvångsbada Bosse!
Ska nog faktiskt försöka få mamma på min sida och lura i henne lite internet-shopping? Ska försöka iallafall.

Men ikväll blire jävlar i mej lägga sig i tid
så man slipper vakna när man kliver utanför dörren
av att man halkar och håller på att slå ihjäl sig
så blire!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0