NÄ MÄN FAN;



Måste avlägsna lite ilska känner jaaaaaaag!


Vill ha en hund nu på en gång.

Hatar att sova nu för tiden och det är tråkigt när man går upp halv 7.

Richard bad mig att skita och dö.

Varför är allt man vill ha för dyrt?

Vill ta studenten och börja jobba och ha egen bostad och alltid göra som jag vill

Varför är det bara dåliga program på tv'n på tisdagar?

Jag åt negerbollar igår och det får man inteee, fast jo.. Eller NEJ!

Har beslutsångest om jag ska på 18års fest på fredag eller inte

Varför är det så sjukt svårt för skolan att laga ätlig mat?

Skulle förinta Sverige och döda alla invånare bara jag fick åka utomlands nu.

Saknar altså Grekland himla mycket.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0