Monday lee

Hade världens trevligaste helg som sagt.
Fredagens party var hur roligt som helst med jättemysiga människor, synd att det alltid ska spåra ur med tjafs och slagsmål jämt bara. Elins mamma kom och hämtade oss på hällan så vi fick åka bil hela vägen till Enånger och det gjorde min kväll. Så jag hade då roligt ändå ja!
Och på lördagen så kom pappa och hämtade oss och vi åkte till Sundsvall. Och jag fick med mig hem 2 par skor, en tröja, pannband och en ny dator, kändes bra.

Har fått aldeles för lite sömn de senaste dagarna så tänkte lägga mig att sova framför en massa topmodel idag. -sen ska vi åka och äta mat hos farfar och farmor. Lägger upp en bild sen fredagen också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0