Lite halvsurig

Fotbollsträningen ikväll blev inställd för att det var för kallt. Det som skulle vara på glysis ikväll och grejer, skit årå!

Jag kom i alla fall hem från skolan vid halv 1 och sen dess så har jag gjort lunch, kollat på massa film sen jag var liten, varit och handlat med mamma och pappa och nu har jag legat och sovit i ungefär en timme.
Imorgon går jag 09.15 till 11.15 två timmars skoldag, helskönt! Efter det tänkte jag dra direkt på lite afropower dance, sen ska jag leka med sötnosen.

Tror jag ska kolla på lite gamla Svenska hollywoodfruar avsnitt och käka nachos resten av kvällen. Och jag längtar till helgen som en dåre!!! Hejdå från dåren.



Kommentarer
Postat av: din pojkis!

du är snygg du! saknar dig och din sexiga mun! kom och pussa mig.

2011-01-25 @ 23:41:40
URL: http://rhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0