I want your love and I want your revange. <3



Kommer alltid att älska Bad Romance, alltid alltid.
Den är så fruktansvärt bra och jag har bra minnen från den
och blir glad varje gång jag hör den.


Ledig idag! Vaknade vid halv 9 och har legat och läst ända sen dess, så himla mysigt och skönt. Idag har jag en hel del att göra. Städa mitt rum och rensa garderoben, fika med mamma och göra lite ärenden på stan, vara med tussen, duscha osv. Sen ikväll blir det party! Allt är planerat och fixat och jag känner på mig att det kommer bli super. Puss för det :*

Ska ner och äta frukost och gräva fram nå kläder till ikväll nu.
krampusshej från en tjej med väldigt bra humör!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0