Counting all the assholes in the room, well i'm defently not alone

Hej alla busar!
Har varit hemma från jobbet både igår och idag av mina skäl. Vet inte hur det blir imorgon, men så som det ser ut nu så stannar jag nog hemma imorgon också. Har sovit en massa idag, så känner mig ändå lite piggare. Antar att jag sovit ikapp några förlorade timmar.

Om jag är hemma imorgon ska jag;
Städa rummet noga. (damsuga, städa garderob, rensa grejor och torka)
Försöka mig på att installera lite program på min nya dator
Plugga klart precis alla APU-uppgifter så jag blir klar och slipper tänka på det
Åka till stan och hämta kläder jag lagt undan
Ta en promenad
Baka tills på torsdag, som ska vara till personalen eftersom det är sista dagen på jobbet då
Softaaa

ska lägga mig och kolla på tv nu, nyheterna om 2 minuter nu ju!!!
Godnattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0