44. caliber love letter

 skiathos.

Gick som sagt 09.15 till 11.15 idag. Hade först samhälle och fick reda på att jag förmodligen får MVG i kursen, och jag har ingen aning om hur jag har lyckats med det? Känns som att jag inte gjort nånting och vi har inte haft nått prov eller nånting, ehe.. men vadå, nöjdast ändå! Sen började vi med naturkunskap A, inte min starka sida. Hatar allt som har med NO att göra. Rymden, evolution, energi, fysik blablabla..

Tog i alla fall halv ett bussen hem och har precis ätit lunch. Ska pallra iväg mig till gymmet senare idag och springa skiten ur mig och försöka få lite bättre kondition i dessa fotbollstider, hee he. Sen har jag lovat att hjälpa till att städa hönshuset, mindre roligt. Men först ska jag och pappa åka ut med hunden och åka spark! Blir aldeles glad av vädret och så. mors ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0