soso

Gårdagens dåliga humör höll i sig tills idag med. Känner mig ledsen, sur och allmänt opepp. Jag var inte ens sugen på match idag, då är det illa. Och det märktes i min prestation att jag inte var på topp kan jag lova, blä vad dåligt det gick idag. Jag kom hem för ett tag sen och har nyss duschat och så. Tror vi ska äta mat snart. Sen ska jag locka med mig pappa och hyra nån film och handla godis. Annars ska jag nog ligga och nörda ner mig i min älskade bok som jag läser och kolla på Melodifestivalen och be till gud att jag slipper sova själv inatt...

Ska nog sätta på mig lite mysiskläder och måla naglarna i väntan på mat.
Kaaanske skriver ett till inlägg om jag får tråkigt. usch fy bövulen vilken dålig dag jag har.
precis allt allt allt går fel.
ett liiitet plus ändå är att mamma köpte en väska som hon inte ville ha längre så jag fick den och den var fin. Förutom det så är allt helt bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0