Mcdonalds cup

Precis kommit hem från Sundsvall och är heelt slut. Ska klä av mig och lägga mig i sängen och kolla på melodifestivalen, ska bli så sjukt skönt. Orkar inte skriva om dagen, gör det imorgon istället. Åker 06.15 imorgon.


Jag älskar dig. Det spelar ingen roll vad som händer så kommer jag alltid att älska dig precis lika mycket. Vad jag än gör så tänker jag alltid på dig. Det gör så ont i mig att vara ifrån dig, mer än du anar. Jag klarar mig inte utan dig, du är mitt allt och den underbaraste och bästa människan jag har träffat. Jag kommer alltid att bry mig om dig och finnas där för dig, om precis allt. Du är min bästa vän, pojkvän och mitt livs kärlek, du är mitt allt Richard Hansson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0