Like fire and rain, you can drive me insane.

Har lugnat ner mig lite nu sen senast. Tisdagar är helt enkelt en SKITDÅLIG dag. Speciellt den här tisdagen..
Jag har en missbildning i hälen så ett ben växer och blir större inuti hälen hela tiden, och nu har jag fått inflammation också. Har så himlahimlahimla ont! Var till doktorn idag i alla fall och har fått lite information om operation och så, sen har foten blivit rejält inbäddad och nu måste jag dras med kryckor, fyyy. Jag som har match på lördag, lezen tjei.

Har i alla fall nån slags hälsodag imorgon och slutar 11.15 och sen är det torsdag och poff, så är det fredag igen! Mamma och pappa åker bort över helgen så jag och richard får sköta oss själva här hemma. Blev bjuden på 18års fest i Enånger för Martin Persson på lördag också, alltid trevligt. Sen får jag förmodligen titta på på lördagens match som sagt :(

Hyrde i alla fall one tree hill för ovanlighetens skull efter att vi varit hos doktorn som lite tröst. Så jag har legat i sängen de senaste fem timmarna och tyckt synd om mig själv, ätit nästan två lådor vindruvor och gruvat mig för skolan imorgon med äckel-kryckorna.
och det ska jag fortsätta med kommande timmar också, mest tycka synd om mig själv. det får man faktiskt idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0