KLART VI TAR HEM SUPERDERBYT

Tro på fan att vi kickade ass ur Iggesund i Sundsvall idag. Vi var så sjukt nervösa, var helt inställda på att förlorao och vann med 1-0. Alla tjejerna var så himla duktiga och jag känner mig nästan lite stolt. Vi förlorade mot något himla superlag andra matchen med det brydde vi oss inte om. Alla var trötta och ville bara åka hem. Direkt när jag kom till stan så gick jag på bio med Richard, hans mamma och lillasyster. Vi såg Trassel, och den var faktiskt superduperbra. Jag gillar barnfilmer tror jag. Och sen var det helt underbart att få träffa mitt hjärta också.

Det har allt som allt varit en GRYM helg. Alla tjejerna är helt bäst och jag har haft så himla roligt, puss på er alla!
Nu ska jag duscha, fixa nått att äta och sen ska jag bädda ner mig i soffan och titta på topmodel, och sen efterlängtat Solsidan. bästa söndagen i hela mitt liv tror jag bestämt, mest för att vi vann. PUSS

Kommentarer
Postat av: den bortglömde...

var det inte det bästa söndagen för att du fick träffa mig då? tack hejdå.

2011-02-13 @ 18:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0