Kaosmorgon!

ingen bra start på dagen idag. vaknade med världens huvudvärk, ont i magen, kliar & svider i ögonen och sen är håret elektriskt som satan. Så sjuukt irriterande.
Sen är bussarna inställda för äckelvädret också, tur att pappa är hemma så jag får skjuts i alla fall. Men då hade jag kunnat gå upp klockan 8 istället för klockan 7, grrrr!

Ska i alla fall dra iväg nu snart, har bara idrott och samhälle idag, och vi ska leka på gympan. Rolikt tyckte jag rå
Ikväll blir det att bara vara hemma och gå och lägga sig typ... klockan 6? Ska på cup i Sundsvall imorgon och vi åker 05.15! Ställer alarm på 04.15, underbaart.

Jag går hand i hand med min nya bästis idag, mensvärken. HEJDÅ!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0