Hur lyckas dom?!?!

Altså vad är det för fel på alla, verkligen alla busschauförer?! Inte nog med att dom alltid typ åker förbi en, inte stannar när man ska av, är skitsura, slår igen dörrarna på folk som kliver av osv osv, listan är lång! Men idag slog dom nog bannemig rekord. När jag åkte hem från skolan, och så ska bussen köra ut från apotekets busshållsplats, så kör chaufören på en gående. Inte så att han gör illa sig eller så. Men han slog i axeln/armen i bussen, busschaufören tutar som en dåre och fortsätter köra. Asså herregud?!?! Om jag var stadsminister, kung eller nått som gör att man får bestämma i Sverige så skulle jag byta ut Hudiksvalls busschauförer det första jag gjorde. Jag har varit tokförbannad över det här hela dagen så jag nästan börjar fundera på att göra nån himla insändare till HT eller nå. Äckel !!

Ska äta mat nu, sen iväg på massa skoj ikväll ;);)

Och jag är så sjukt tacksam över mina vänner i klassen, speciellt Julia och Elin.
Som jag kan prata och vara ledsen med mina värsta dagar, som den här. Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0