Hualigen!

Halvstudie-dag eller nått idag. Gjorde ingenting på samhällen och kollade på film på svenskan. Och med det kan säga att jag inte har gjort nånting alls i skolan denhär veckan. Har bara pratat med Julia en massa, viktigare och mysigare. Slutade i alla fall 12 och åkte ner på hemköp och köpte gräddfil och dipp som jag ska mysa med senare tänkte jag. Sen åkte jag hem och tog äntligen tag i att städa garderoben eftersom jag slängde verkligen allt på golvet i måndags, och har inte hunnit rensat och städat den än, ehee. Men nu så :-) Passade på att damsuga, torka golvet och alla bänkar & hyllor samtidigt. Med radion på hög volym så går det faktiskt riktigt bra att städa!

Tänkte göra lite fika nu och sätta mig i sängen och kika på film som jag lånade av Richards familj igår. Det ska jag göra oftare faktiskt. Lånade två stycken igår, och dom läre nog inte sakna dom, eftersom dom har ungefär 1000 stycken filmer, minst? Dom är nog familjen som laddar ner mest i världen.. olaglingar!
Ikväll blir det träning med supergänget och imorgon är det fredag. Puss på livet :*

 julia & fiselisen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0