High over heels typ dårå :*

Fotboll gör mig glad

Den bästa delen av min vardag nu för tiden. Jag fattar inte när jag tänker på det nu hur jag stod ut och brottades med det där himla gymmet i snart 2 års tid, så himla tråkigt. Man vinner så mycket på att göra något man tycker är roligt. Och det är så mycket mer än bara "träning". Gemenskapen! I det här underbara laget är gemenskapen och stämningen helt toppen. Alla är så himla snälla, glada och roliga. Tjejerna gör fotbollen ännu bättre. Jag längtar till varje dag det är träning då jag får göra det roligaste jag vet, få riktigt bra motion och träffa världens bästa gäng! Jag är så glad att jag började igen.

Musik gör mig glad

Har hittat en massa ny musik, och det är alltid härligt. Att sitta och nöta och nöta samma låtar flera gånger. Jag kan nästan längta hem från till exempel skolan för att jag ska få komma hem och lyssna på musik. Och jag älskar att "upptäcka" gammal musik också. Musik man lyssnade på förr. Det är mysigt och kul, speciellt när det är låtar som får mig att tänka på Richard.

Richard gör mig glad
Det har varit kämpigt och jobbigt väldigt länge, men jag känner att vi har hittat tillbaka till varann. Och jag älskar honom mer än nånsin. När man är på botten i ett förhållande i flera månader och inte älskar personen ett dugg mindre och aldrig skulle tänka tanken att lämna honom för man vet att det man har tillsammans är för stort att förlora, och nu är det äntligen bra igen. Det kan inte vara annat än äkta kärlek. Jag blir precis lika pirrig och glad varje gång jag ser dig. Du är min bästa vän och jag vet att vi hör ihop du och jag.

Skolan gör mig glad
Kanske inte gladast i världen.. Men jag tycker om att sitta och prata skit och skvaller på lektionerna med klassen. Jag har ett riktigt bra schema, mina lärare är verkligen inte som en typisk lärare, dom låter oss göra vad vi vill utan att det blir kaos i klassen, man känner förtroende för dom, dom är jättesnälla och tokiga. Nästan som små mammor som springer runt! Och jag har väldigt lätt för skolan med bra betyg och jag äälskar omvårdnad.

Vänner gör mig glad
Allt skratt och tok med dom i klassen, fotbollen och med Richard. TEXT ÖVERFLÖDIG! I love you.

___________________________________________________________________________

Passa på när jag är på bra humör säger jag ba. Imorgon är jag säker pissed of istället. grr
puss people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0