En ensam äcklig fredag.

Hade bara idrott idag, och den skulle jag ändå inte vara med på så jag stannade hemma idag. Trodde jag skulle kunna sova ut lite idag men icke, vaknade vid halv 8 och kunde inte somna om. Så jag kollade lite på MTV, åt frukost och åkte sen och handlade mat och lite så med pappsen. Mamma och pappa åker till stockholm om några timmar, richard dissar mig så jag blir helt ensam hela dagen och kvällen :( Hatar att vara ensam ju, ibland är det skönt, men inte idag e!

Jag sitter och försöker skriva lite på min uppgift till ledarskapen, ska till och med försöka bli klar med den tills ikväll. Sen ska jag åka till stan och köpa lite grejs, massa godis bland annat. Måste ju tröstäta som fan ikväll.. Sen nya underkläder, strumpbyxor, lösnaglar, hyra film och lite sånt. Sen tänkte jag ta och laga mat, plugga lite mer, lägga mig i badet och titta på one tree hill, göra hårinpackning+ansiktsmask och titta på massa film i min ensamhet. Kanske inte blir så illa ändå? Eller jo. Men imorgon har jag match i iggesund mot Bergsjö i alla fall, det gör mig glad. Och appropå det, kom jag på nu, så fick jag jättemycket beröm på träningen igår. Och finns det nått bättre än att få just beröm? Det gör en så glad, man får bättre självförtroende och man orkar så mycket mer. Och jag ska själv börja ge beröm och komplimanger oftare till människor också, för man vet hur glad det gör en. Hihi, appropå ingenting typ..men jaja.

Ska fortsätta med ledarskapen nu. hare (inte) bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0