INTO THE WILD

Rekomenderar alla att lyssna på soundtracket till filmen Into the wild
Den musiken har "varit med mig" så himla länge och den är så fin, så pass fin att min nästa tatuering ska få bli en textrad från en utav låtarna av Eddie Vedder.

Har haft en riktigt tung dag idag, och har anledning till det också faktiskt. Men försökte ändå hålla humöret uppe så gott jag kunde, hade trots allt bara en föreläsning i aulan och religion. Köpte med mig mat från pastavagnen hem som jag har tröstätit. Sen har jag varit ute och gått med hundarna och rensat huvudet lite. Och nu sitter jag här ny-duschat med nya pyamaströjan och det känns faktiskt lite bättre. Men nu måste jag börja öva inför presentationen jag ska ha imorgon istället. Gruvar mig, vill inte!

Imorgon är det iallafall fredag! då är det klassisk fredags-fika och sen ska jag bara mysa med linnea. Men som sagt, svenskaplugg nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0