A long time ago.

Längesen jag skrev. Har haft fullt upp med att njuta av det sista av sommarlovet.
Speciellt den här veckan har varit och är helt underbar.

senast igår hade jag en så sjukt rolig kväll med emelie, massor av galenskaper och jag har nog aldrig skrattar så mycket den här sommaren som jag gjorde igår. Jag är stolt över mig själv och jag mår bra nu. det har tagit tid men jag är på rätt väg nu.

En sak som inte är lika roligt är att jag redovisar mitt projektarbete den här veckan. Har varit på ambulansen, operation och röntgen och var helt slut när jag kom hem med tanke på att jag inte sovit särskilt mycket de senaste dagarna. Har tagit en välbehövlig powenap och powerwalk, nu väntar duschen sen åker jag och spenderar kvällen med j.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0