Söndag 10/4

Dålig på att skriva, men har faktiskt inte haft tid.

I fredags fixade och donade jag med mitt hår. Klippte, färgade och så.
Igår åkte jag på match och piskade Korskrogen med 9-0, bäst. Sen åkte jag hem och åt mat och gjorde mig klar, senare på kvällen skjutsade pappa mig och Julia till Enånger till Elin, där vi umgicks och förfestade lite smått innan vi gick på årets mest urspårade fest med mycket otäckheter, men liite roligt också.. Blir bara trött på folk som inte kan ta hand om sig själva. Det bästa på hela kvällen var toast och cocacola klockan 4 på morgonen! Vaknade vid 11 med Julia & Elin, pappa kom och hämtade mig sen och vi åkte till stugan och hämtade lite grejer och så. Hemma nu och ska ta en långdusch och sen lägga mig och kika på en film.

Tror och hoppas verkligen att de kommande två veckorna innan påsklovet går fort, eftersom jag i stort sätt inte kommer vara nånting i skolan, bara åka runt till skolor och informera om vårat projektarbete. Spännande, kul och faktiskt nervöst. Nej, du ska jag sätta fart här. hejsdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0