Längesen.

Har inte skrivit på ett bra tag nu, men allt har känts så tråkigt och jag har varit på dåligt humör. Men känner att det börjar vända lite nu, så här har ni mig!

I veckan har vi varit i Bergsjö, Forsa, Näsviken och Iggesund för att prata om vårat projektarbete. Det har varit jobbigt, krångligt men ändå mycket tok och skoj. Den här veckan ska vi till Enånger, Delsbo, Öster och Läroverket. Sen är vi klara med alla besöken och det känns så skönt.

Har cup i bergvik idag, men är inte med. Var där hela dagen igår, men vaknade imorse och hade blivit jättesjuk. Blev förskyld i torsdagskväll och nu har det bara blivit värre. Typiskt :( men jag håller tummarna för tjejerna!

Tänkte duscha och byta om och sen åka och kolla när min favoritkille spelar fotboll, sen ska vi och kika på Lotta och Eriks nya lägenhet och passa på att bara mysa. Sista veckan innan lovet kommer bli mysig. Sleepover, modevisning, fotboll osv. Och så är det vår nu, på riktigt.

lycka till idag tjejer, ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0