I heard your dreams came true.

Var på myskväll/natt i Enånger hos elin med hon och Julia igår. Vi kikade på tv, pratade och åt en massa gott hela kvällen, tills det blev för sent för mig och jag somnade hundra år före dom. Tröttmössorna var istället jättesega imorse, så jag stampade lite på deras huvuden med mina gulliga fötter. Jag kunde inte komma på ett härligare sätt att vakna på, så då fick det bli så :) Vi gjorde i ordning oss, åt frukost och gick sen till Enångers skola och pratade lite om KIV. Sen gick vi tillbaka till Elin och la oss till "vakna med the voice" och jag och Julia sov tills det var dags att åka till stan med bussen och sen vidare mot Delsbo för att besöka deras skola.

Nu väntar jag på att Richard ska komma hit, jag ska färga håret på honom så han är tiptop till modevisningen han ska vara med på imorgon, hihi. Vad söt han kommer vara, mitt lillhjärta!
Min förskylning är bättre också så ikväll blir det träning, kanonis. ♥

  jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0