SUNDAYBLOODYSUNDAY



Har faktiskt inte haft sån värst söndagsångest sen skolan började i år, men idag så kom den. Ska försöka planera vad jag ska göra på veckodagarna den här veckan så går den kanske fortare. Fredagen blev inte direkt som jag hade tänkt mig, har nu insett att jag inte är nån fest-tjej utan en mys-tjej. Men lördagen blev bättre, för då var det bara slapp och mys, bara lite illa att jag somnade framför "Jönssonligan på kollo" med Tuva och Richard halv 9.. Och idag har jag och Richard nog haft världens fniss-dag. Tur att min bästa vän och pojkvän är samma person, så himla bra kombination. Men nu ska jag somna till Idol och tänka på hur jäkla lycklig jag är som har en människa som Richard i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: din pojkis!

jag älskar dig världens underbaraste och bästa<3

2010-10-11 @ 21:53:20
URL: http://rhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0