PITABRÖD OCH JULKONSERT

Säger som jag sagt förut.
Bara för att det är söndag, helgen är slut och jag ska upp tidigt utan richard imorgon så blir alltid min söndag så himla bra och mysig.

Åkte i alla fall in till stan med Richard på förmiddagen och letade julklappar, sen fick vi skjuts till iggesund för att äta hos richards mormor och morfar. Åkte sen till enånger för att gå på julkonsert, som var jättebra och mysig. Mamma och pappa var också där så jag åkte hem med dom och sitter här nu och gruvar mig för att gå upp imorgon. Ska nog göra en av mina välkända smoothies och lägga mig i sängen och kolla på tv och försöka somna, kl 20.07! Godnatt folkss

Kommentarer
Postat av: din pojke

jag saknar dig gumman:( du är så himla fin. jag älskar digdigdigdig! du är världens finaste och bästa flickvän<3

2010-12-05 @ 22:59:03
URL: http://rhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0