GLAD TORSDAG

Fick sluta halv 2 istället för 4 idag, älskar Carina! Gick ner på stan och köpte ett "pyjamaskit" på lindex och lämnade tillbaka filmen jag hyrde igår, "En julsaga". Den med Jim Carrey, faktiskt väldigt bra. Men nästan lite läskig, och inte så julig jag hade tänkt mig, men den var ändå värd att se.
Och tatuerade mig ju som sagt i tisdags. Såhär i efterhand när jag tänker på det så gjorde det inte så hiimla ont. Eller jo, kanske.. Jag är i alla fall jättenöjd och jag totally älskar den! Tänkte bädda ner mig i soffan och titta på Ung och bortskämd nu och fika lite lussebulls, sen blir det svettas ikväll.
Och imorgon får jag äntligen träffa Richard. Jag längtar så jag dör, han är ju så söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0